דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים ניידים 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2889 פעמים ]

למרות שלרוב אנחנו חושבים על סוככים כקבועים בקיר או ניצבים במקום אחד, סוככים יכולים להיות גם ניידים. סוככים ניידים ניתן למצוא במגוון עיצובים ויש להם שימושים שונים.

סוככים ניידים הם סוככים שניתן לפרק ולהעביר בקלות יחסית ממקום למקום. סוככים ניידים מגיעים במגוון גדלים. ישנם סוככים ניידים שנועדו לאירועים. אלה הם סוככים גדולים למדי ויציבים מאוד שמשתמשים בהם כדי לספק הצללה באירועים במקומות פתוחים שאין בהם הצללה קבועה. סוככים ניידים אלה יכולים להיות בעלי עיצוב מיוחד כדי ליצור תפאורה נעימה לעין לאירוע. מאידך גיסא, ניתן למצוא סוככים ניידים, זולים יותר, שמסתפקים בהצללה מבלי להיות יפים במיוחד; היעילות קודמת לאסתטיקה.

סוככים קטנים יותר ניתן לקחת לטיולים כדי שיהיה ניתן לשבת בצל במקום שבו אין הגנה מהשמש. ניתן למצוא סוככים קטנים וקלים במיוחד שאפשר לאכסן בתיק גב ושנועדים לטיולים רגליים. בזכות סוככים ניידים אלה מטיילים יכולים לערוך עצירה גם בשיא החום ובמקום שאין בו עצים או מחסה אחר ולהינפש קמעה. סוככים אלה עשויים מחומרים קלים במיוחד וניתן לקפל אותם לגודל קטן כדי שהם לא יכבידו על המטיילים ההולכים ברגל. גרסא גדולה יותר וקלה פחות של סוככים ניידים מיועדות לנסיעה במכונית. סוככים אלה נכנסים לתא המטען ולכן הם יכולים להיות כבדים וגדולים אך בו בזמן עליהם להיות פשוטים לשימוש. סוככים אלה מתאימים במיוחד למשפחות שמעוניינות לערוך פיקניק או סתם ליהנות מישיבה במקום שקט ומוצל. הם גם יכולים להגן על הפעוטות בזמן שהמשפחה נהנית מפעילות כלשהי בשמש. סוככים ניידים גדולים יותר יכולים להגן אפילו על מכונית במקום שאין חנייה מקורה. הם נועדו לאנשים שמוכנים להשקיע כסף בהגנה תמידית על המכונית שלהם, גם כשאר הם מתרחקים מהעיר ומהחניות המקורות שבה. ישנם גם סוככים קטנים במיוחד שנועדו לחיות מחמד מפונקות שזקוקות למחסה בכול פעם שהן מתרחקות יותר מדי מהבית הממוזג.

סוככים ניידים נועדו גם לאנשים שעובדים ולא רק לשעות הפנאי. כיום ניתן להשיג סוככים ניידים עבור בעלי מלאכה שמבצעים את מלאכתם בחוץ. בזכות סוככים ניידים שכאלה בעלי המלאכה יכולים לעבוד בחוץ גם בשמש וגם בגשם מבלי לסבול מפגעי מזג האוויר.מכונאים שיוצאים לטפל במכונית תקועה, לדוגמה, צריכים לעבוד לעיתים קרובות במקום לא מקורה. בעזרת סוככים ניידים הם יכולים לעסוק בתיקון המכונית במקומות נידחים מבלי להירטב או להיחרך בשמש. סוככים ניידים הם גם פתרון למעסיקים שרוצים לספק לעובדים שלהם מקום מנוחה כאשר הם עובדים במקום שאין בו מחסה קבוע. כך העובדים יכולים לאכול תחת סוככים שיגנו עליהם מהשמש ולהודות למעסיק שדאג להם לקורת גג – או יריעת גג – מעל לראשיהם.

ניתן למצוא כיום סוככים ניידים פשוטים לשימוש שההרכבה והפירוק שלהם יכולים להיעשות במהירות וללא קושי על-ידי כל אדם מהישוב. סוככים אינם מצטיינים תמיד בעיצוב אסתטי מיוחד והם מיוצרים מחומרים קלים ועמידים. השיווק של סוככים ניידים עדיין איננו רחב כמו השיווק של סוככים למרפסות, חצרות וכדומה אך בהחלט ניתן לזהות מגמה חיובית בשוק המתפתח של סוככים ניידים. אין ספק שבעלי מלאכה, מטיילים נלהבים, משפחות בנופש ועוד רבים אחרים יברכו על כול התפתחות נוספת בתחום הזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב